Sista veckan

Är inne på sista veckan på praktiken nu och jobbar 7-16 imorgon och torsdag sen är det skola som gäller igen i några veckor sen har jag 2 veckors praktik på samma ställe igen.

Därför har jag inget roligt att skriva just nu i bloggen för jag praktiserar bara känns det som. Och inga nya bilder har jag tagit heller. Måste fan börja använda min nya kamera lite mer :) Kanske ska knäppa lite höstiga bilder snart.

Har fortfarande kännslan i kroppen att jag vill iväg. Vill inte vara kvar och fastna i den här hålan. Vill uppleva en liten del av världen iallafall, och göra något nytt och inte samma rutiner varje dag som här hemma. Men det dröjer väl ett tag innan man kan ta sig iväg! Kan ju göra småresor iallafall, vara borta 1 vecka eller 2. Tunisien ska jag till igen iallafall, för fyhelvete vad bra jag mådde där borta och FAN vad kul vi hade! :)

Näe nu ska jag sluta svammla. PössN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0