Trevlans Bananer

Har haft praktik idag 07.00 - 16.00.. tur jag är duktig på att sova över haha. Vaknade halv 8 och hade lite småpanik men det gick bra. Åkte ner på öster och väntade tills jag såg nån. Dagen rullade iallafall på. Somnade som en stock när jag kom hem, och det beror nog på att jag somnade så sent. Annars så är jag allmännt (?) pigg måste jag säga. Mycket piggare än förr.

När jag vaknade vid 20 tiden så frågade systeryster om jag vill med ut. Visst tänkte jag, hade ju inget bättre för mig. Så jag och syrran åkte dit och det var blandat med tråkighet och trevlighet! Trevligt att träffa folk men synd att det inte var fler ute.. fast iofs så kom det ganska många mot slutet. Var iallafall skapligt nykter! Helt otroligt :)

Nu ska jag strax lägga mig. Börjar inte praktiken förens kl 13.00 så jag kan sova en stund iallafall. Är ledig på måndag och då ska jag passa på att sova ut :)

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0