Tröttast

Såklart när man har "jobbat" kväll och ska upp klockan 05.30 för att börja kl 7 så kan man inte sova!! Fick nå fel inatt. La mig lite tidigare än 12 och skulle sova, men det gick tammefan inte. sista gången jag kollade på klockan så va hon 02.00 sen ville jag inte kolla på den nå mer, men jag låg säkert vaken en timme till. Så har inte fått många timmars sömn natten som varit så idag har jag varit hur jävla trött som helst!

Har varit och handlat lite smått nu ikväll och tänkte strax hoppa in i duschen och sen försööööka sova igen då. Huvudsaken jag inte sover över igen, skulle vara lite pinsamt.

Har bestämt mig också att från och med måndag så ska jag köra hårt med kost och promenader och träning och sånt. Nu jävlar ska gravidkulan/ölkaggen bort. Så jävla less så det finns inte! Måste verkligen klara det denna gång och hålla igång det. Tänkte börja lite smått redan imorgon men ska köra hårt från och med måndag och börja skriva upp allt så man kan hålla lite koll.

Aja trevlig kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0