Vintershopping

Drog ner på stan idag runt 14.30 med mamma, sen kom Lelle och gjorde oss sällskap så mamma åkte hem. Gick runt och kikade lite och hittade mig faktiskt en välbehövlig vinterjacka, vinterskor och en halsduk, eller ja snood som dom heter. Köpte också ett puder så nu är man lite fattigare.

Jackan är av märket McKinley och kostade 1200:- på Intersport. Fast min är svart & inte vit som på bilden :)


Skorna är från Deischmann eller vafan det heter, samma skor som jag hade förra året. Fast vita och inte bruna som på bilden. 299:-




Och snooden var en vit stickad mysig jävel som jag inte hittade bild på!

Tack för idag Lellä! :)

Och piggheten sitter kvar, så jag är fortfarande hur pigg som helst. Fyfan känner mig som en ny människa haha. Har alltid varit sådär trött som jag va så länge jag kan minnas, så det känns JÄVLIGT skönt att äntligen vara pigg och inte behöva vila. Hela dagen igår var jag pigg, ända tills klockan vart 02.00! Helt jävla otroligt. Hoppas det förblir såhär nu då. Så för er som är trött så kan jag fan rekomendera Blutsaften!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

SATAN VA SNYGG JACKA. Kommer härma dig habibi;)

2010-10-07 @ 17:24:39
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca alltså pecca

Fan va snyggt! :) Jackan vill jag också ha!

2010-10-08 @ 15:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0