B L Ä H

Har suttit och pluggat i snart 2 timmar, men har tagit mig en liten pause så jag åkte till Ica och köpte mig en ramlösa och lite nyttig frukost! Har gjort klart 2 lite mindre uppgifter och håller på med den sista "lilla" uppgiften nu. Sen har jag 3 fucking stora uppgifter att göra, och jag vet inte hur i hela jävla helvetet jag kommer att hinna. Men jag ska försöka göra så mycket jag kan så kan jag skriva ut skiten i skolan imorgon och lämna in så har jag iallafall gjort LITE.

Imorgon kommer jag nog knappas att hinna plugga, då dagen består av skola 08.00-16.00 och efter det så blir det raka vägen hem och tvätta och packa. Har inte ens funderat ut vad jag ska ta med mig så jag kommer fan tvätta allt jag äger och har. Och när jag har packat så ska vi hem till Granbo för att sova där. Vi ska med en buss som går 08.15 så läre ju försöka lägga mig i tid också.. Hur nu fan det ska gå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0