Helgen

Fredag: Gick i skolan till kl 14.30 typ, sen hem och supersov en sväng, sen åkte vi iväg till Hertsjö och spelade Paintball med ett helt gäng! Fan vad kul det var, men ack så förbannat ont det gjorde!! Blev träffad på örat så jag började blöda haha, blev även träffad på benen, ryggen och handen och det var inte skönt. MEN KUL! Efter det så åkte jag, Elin & Amanda till Granbo och sov över där.

Lördag: Vaknade runt 08.30 och duschade och gjorde mig klar, så åkte jag, Amme, Elin, Mamma & Teo till Valbo. Alla överlevde trotts att jag körde :) tur det! Hittade inte alls mycket där, var mest samma stuk på alla kläder så det sög. Men köpte mig en skjorta, en vintertröja, luvtröja, t-shirt och lite smått. Men det var en trevlig dag ändå :) På kvällen så åkte jag & Elin till Söderhamn för att kika in S-leken.. vilket jävla misstag. DET SÖG BALLE! Så vi åkte till Bollnäs istället och skjutsade folk och åkte runt ett jävla tag.

Idag: Vaknade runt 13.30 och var helt utvilad, så jävla skönt med tanke på att jag haft sömnsvårigheter i 2 veckor..
Sitter och glor tv nu bara och ska väl snart ta mig en välbehövlig dusch. Ska kanske gå ut och gå med Malin lite senare, det behövs det också! Har också suttit och varit postgubbe mellan Amanda och hennes Italian boy, det är fan inte lätt att skriva förståeligt på italienska ska jag tala om! Eftersom att hon är utomlands och inte har pengar på telefonen så fick jag agera smsare.

Och imorgon så funderar jag på att kila ner på stan en sväng för att leta jeans som jag inte hittade i Valbo. Måste fan ha ett eller helst många par. Ska även kolla efter fotoalbum och smink och småsaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0