Hjärndöd

Jag känner mig helt jävla hjärndöd just nu. Plugg är inte min starka sida.. Men nu har jag gjort klart 4 av 6 uppgifter iallafal, så slipper känna mig så förbannat stressad. Kan göra resten när jag kommer hem från Italien.

Har nu haft i mig ett par örhängen i 2 (snart 3) dagar och det är helt jävla otroligt! Har inte fått minsta tecken på allergi hittills, och det har inte hänt sen jag var liten kan jag tala om. Alla gånger jag försökt med äkta silver, guld, plast, jag får likförbannat allergi till och med när jag målar nagellack på örhängena. Och nu, NU när jag köpte örhängen på dollarstore för 20 kr för att prova, ja då funkar det! ÄNTLIGEN! Det enda stället på kroppen som jag inte märkt av är näsan när jag har näspiercingen i. Har blivit så jävla less på att inte kunna använda örhängen, armband, ringar, klockor, halsband, skärp, jeans med synlig knapp, ja tamefan allt innehåller ju nickel. Så jag hoppas fan detta funkar nu, för jag älskar örhängen!

Nu ska jag sätta mig å skriva packlista så jag inte glömmer nått.
PÖSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0