I wanna boom bang bang with your body yo!

Ja eftersom att mamma vill att jag ska uppdatera bloggen så gör jag väl det då..

Igår så bestämde vi oss för att dra ut och festa lite. Hamnade hemma hos Jonny och satt där å spelade kort och drack och pratade. Sen drog vi oss ner på Tranan och det var ju inte så jävla mycket folk vill jag påstå. Men det va kul ändå! Träffade många jag inte sett på länge och full som fan vart jag. Inte så förvånande kanske.
Åkte hem vid 1 tror jag, och ramlade i trappen gjorde jag när jag skulle hämta mitt täcke, och fan vilken avhyvling mitt täcke fick.. in ya faaace! Vaknade imorse av att min söta syster stog ovanför mig med ett glas vatten åt mig. Snacka om service, hehe. men är man köng så är man.

Sitter och längtar nå grymt nu till nästa fredag då jag & syster åker till Palermo i Sicilien! Fyfan vad härligt det kommer att bli. Och kul att träffa gänget igen :) och 2 veckor borta från bollnäs känns helt jävla underbart!

Köpte mig en kamera idag också. Min förra kamera ballade ur och nu har jag inte haft kamera på ett tag, men nu jävlar blir det mycket bilder :)

Ja men mer än så hade jag inte att berätta.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sara

Bra att du uppdaterar bloggen! Nu är jag nöjd också. Hälsa din mamma och tacka för att hon puschar på dig med bloggandet. ;)



Och hoppas täcket skäms idag för vad det gjorde mot dig igår. Haha ;D

2010-09-12 @ 18:55:51
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0