MÖNDAG

Jävla måndag, men tur man är ledig tills imorrn! Börjar ju inte förens 10 på onsdag. SKÖNT!
Fick besök av Pecca igår som sov kvar här, och idag har vi bara legat och jäst i soffan, var även ner till Dollar en sväng och köpte lite behövligheter. Har suttit och lekt i camen hela natten och dagen och jag har skrattat så jag har grinat. Fyhelvete vad ful man kan bli! HAHA! jag är snäll och ge er ett exempel..



Fick kommentarer om att jag såg ut som " en avdankad alkis som legat och runkat i soffan hela dagen" och " det ser ut som att du har en tumör i ansiktet".

Måste även plugga en heeel del innan jag och Amme pyser till Italien på fredag, så vi tänkte sätta oss imorgon och plugga tillsammans. Hoppas vi får lite gjort iallafall! Provade även min nya kamera igår, och den är heeelt klart duglig och bra :) iallafall för 600 kr så var det fan värt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0