Onsdag

Lyckades ta mig igenom en hel dag med skola idag, sov över men kom bara 5 min försent så det va lugnt! Slutade strax efter 15 och åkte hem och slappade. Fick även hem mina 400 bilder som jag framkallat, det är från kryssningen och Tunisien :) Ska ner på stan nått tag snart och leta mig 2 eller 3 fotoalbum. Har fler bilder som jag ska framkalla! Tycker det är helt värt med framkallade bilder, då finns dom när man är gammal så att man kan kolla på dom å visa för sina barn en dag! hihi.

Mamma är här nu, och pappa åkte nyss hem, trevligt med besök från dom. Ska skjutsa hem mamma snart, och sen ska jag duscha och slappa lite. Ska kika lite på internet vad jag ska köpa på lördag, vill ha lööööördag nu! Min garderob är katastrof, om man ens kan kalla det för garderob haha.

Aja hade inte så mycket mer att skriva. PUSS.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0