Stress

Gah har stressat som en tok nu sen jag kom hem från skolan. Somnade en sväng också så det vart ännu stressigare haha. Har slängt i tvätt i tvättmaskinen nu som jag väntar på, och efter att det tvättas så ska det torkas. Jag ska hinna duscha och raka ben, noppa ögonbryn, leta ett par skor som jag inte hittar, jag ska hinna äta och efter det så ska jag till Granbo.

Idag i skolan så fick vi öva på att ta blodprov i armen, fast vi hade gummiarmar med låtsasblod i som vi tränade på. Tog även stick i fingret på varandra, och vad visade det på mig? JO att jag har järnbrist. Så som jag trodde hela jävla tiden! Jag hade tydligen väldigt låga värden. Man skulle ligga mellan 120-140 och jag hade 95 haha. Blir nog doktorn när jag kommer hem från Italien och kolla upp det. Börjar bli skapligt less på att inte ha någon ork.

Vet inte om jag hinner skriva mer senare, men det gör jag kanske.
Annars så ses vi 1 oktober gott folk! :)

Sicilien-Palermo i 2 veckor, helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0