Sunkskunk

Det är jag idag kan jag lova. Oduschad och osminkad och sitter i mina älskade mjukisar som jag använder alldeles för ofta. Men vad gör det? Det är tisdag och jag har inget planerat! Kanske att jag & Amme åker till Granbo och sover där ikväll, men har inte bestämt oss än. Skulle vara bra dock.. måste boka tågbiljett till Skavsta flygplats också. Måste även försöka packa lite inför fredag också eftersom att vi har skola från imorgon tills vi åker. Men jag orkar inte, är helt jävla slö idag.



Har känt mig hängig och klen dom senaste dagarna och inte nog med det så har jag haft huvudvärk i en vecka nu som vägrar att försvinna. Hoppas för guds skull att jag inte blir sjuk nu när vi ska åka. Ska verkligen bli skönt att få komma bort i 2 veckor från denna jävla håla, blir ju fan bara värre och värre för varje dag som går i denna jävla pundarhåla.

Var iallafall ner på stan en sväng tidigare med Malin & Liam och kikade runt lite, alltid lika trevligt att träffa den lilla damen och lillpöjken! :) Vi som skulle gå på Terry Evans men så var biljetthelvetena slutsåld såg jag igår kväll. Hoppas han kommer hit snart igen! Skulle vara intressant att se vad det är dom gör förnågot.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är så fin utan smink my love

2010-09-14 @ 19:12:14
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0