Update fran Palermo

Sitter hemma hos Giuseppe nu och har precis atit en javla massa god mat! Kan ju inte pasta att man ar eller blir hungrig har borta haha. Vi har det iallafall skitbra har borta, sa javla harligt och undrbart har! Kanns som att vara i Tunisien igen, fast har ar det lite finare. Men varmen och allt annat ar typ samma. Ingen lugn stund far man heller och det gillar jag. Har varit ut pa pubar och traffat alla hans kompisar och varit pa festival liknande saker, hur mys som helst!

Resan borjade ju lite kasst, eftersom att vara resvaskor forsvann, och enligt dom som jobbade dar sa var vara vaskor kvar i Stockholm och dom skulle inte komma forens pa mandag sa vi skulle fa vanta i 3 dagar. Vi akte iallafall hem till Giuseppe och hans familj som bor 1 timme fran flygplatsen, sen dagen efter far vi ett samtal att vaskorna va kvar pa Trapani flygplats, sa det va bara att satta sig i bilen igen haha, vart mycket resande men nu ar allt bra! trodde jag skulle behova vara utan snus i 3 dagar och da skulle jag ha dott, fick nagra gladjetarar nar vi fick vara vaskor maste jag saga.

Nu har ni fatt en liten upptadering och allt ar bra har! Tror vi ska aka och shoppa snart, eller om vi skulle till stranden? fatta inte riktigt, gar lite sadar med komunikationen haha, men det gar iallafall och vi lar oss mer och mer for varje dag! Havet har ar hur fint som helst, klarblatt vatten och vita strander.. me like!

Nae men nu ska jag dra! PUSS SAKNAR ER DAR HEMMA! ♥
Skriver safort jag kan igen :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Och vi saknar diiig!=)

2010-09-21 @ 16:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0