uppdatering 3

Fan vad jag ar kass pa rubriker. Men det skiter man val i. Har suttit och pratar med Pecca & Mamma pa facebook och msn nu, och jag saknar alla dar hemma maste jag saga! Men jag har det helt underbart har borta ocksa, sa JAVLA skont att slippa bollnas ett tag. Synd att inte Elin eller Camilla ar inne nar jag ar inne nangang, era lurvposar!

Har inte hant sa mycket sen igar da jag skrev sist haha. Fick antligen sova ut idag da vi har klivit upp 8 nastan varje morgon. Tog en dusch nar jag vaknade och sen at vi lunch.. pa menyn stog det pasta med potatis! har ni hort na konstigare? HAH, men det gick i det ocksa! men pasta a potatis.. wtf? Har fatt manga nya smakupplevelser, och dom flesta som jag inte vill kanna smaken av nagonsin igen, men det finns fan javligt god mat har ocksa! Hans mamma ar hur gullig som helst och lagar hur god mat som helst :)

Igar kvall sa akte vi ivag och firade 2 fodelsedagar. Forst pa nan mysig bar med alla hans kompisar dar vi tog en drink och fick tarta. Sen akte vi ivag till ett annat stalle dar det vart tarta och champagne! Trevligt var det :)

Ikvall sa ska vi vara har hemma tror jag, och ata pizza och kolla pa filmer som dom filmade i Tunisien, tur att jag inte ar med pa nagan.. tror jag. Skont med en slapp kvall.

Pa lordag blir det fest iallafall!

Alla verkar tro att jag ar alkis har borta.. amanda hade sagt till Giuseppe att jag var full pa en sondag, fast jag var i sjalva verket bakfull och nu fragar alla HELA TIDEN om jag vill ha ol. Jag sager nej hela tiden men dom tror inte pa mig. Snart dricker jag bara for att dom ska sluta fraga fan.. haha.

Det blir da javligt manga bilder nar jag kommer hem som ni ska fa se. Det ar sa JAVLA fint har!

Aja, PUSS HEJ!

Kommentarer
Postat av: Elin

jaaa vissa har ju en praktik man måste va på hela dagarna, så inte så konstigt att jag inte är inne ;) kom hem!! saknar er :)

2010-09-22 @ 22:26:21
URL: http://elinhildingsson.devote.se
Postat av: Camilla

Du som är en lurvpöse, baby poo.

2010-09-23 @ 17:58:44
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0