Uppdatering 4

Pa mammas begaran da. Har inte sa mycket att skriva om for vi har inte gjort sa jatte mycket dom senaste dagarna. Har mest akt runt, satt oss vid en bar och tagit en ol och bara njutit. Idag har det varit ganska pissigt regnvader och det sporegnar for tillfallet, men jag klagar da INTE! Sa javla skont haha, har svettats ihjal alla andra dagar sa denna dag satt som en smack.

Om ca 30 min sa ska vi bege oss ner pa stan tror jag, och kanske ta en ol eller nagra fler? Vet inte riktigt, men imorgon sa ska vi aka till hans countryhouse och ata och dricka med ett gang och sen tror jag vi skulle ut pa nattklubb? hoppas!

Idag sa var vi ner till kyrkan har for dom skulle fira natt, sa akte vi till en supermarket och handlade och kollade runt lite. Priserna pa grejer ar ganska sa lika som i Sverige. Men dom har en hel del roliga saker! Vi har inte riktigt haft en shoppingdag an, hoppas vi far det for jag vill kopa natt. Har nastan inte gjort av med ett ore har for dom vagrar lata oss betala! Men det ska det bli andring pa. Efter det sa akte vi hem hit och borjade att kolla pa The Rocky Horror Picture Show eller va den hette, for det borjade regna och nu sitter jag har!

Maste bara papeka att dom ater lite udda har haha.
Forst var det pasta med potatis, sen vart det pasta med endast grona artor ( hur manga artor som helst! och jag HATAR artor, fick piiina i mig) och idag sa hade dom socker pa gronsallad? och en javla massa knepiga frukter har vi fatt smaka.

Nae men nu ska jag gora mig klar. PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0