Uppdatering 5

Igar sa akte vi antligen ivag till ett stort shoppingcenter! Det fanns hur mycket affarer som helst, och bland dom sa hittade vi NewYorker, H&M, Mediamarkt, Intersport och massa italienska affarer. Ville springa in i alla a kolla men det hade vi inte tid med for vi skulle till hans moster pa middag. Men hittade iallafall ett linne, en langarmad och ett par skor. Hoppas vi aker dit igen for det fans javligt mycket snygga saker kan jag lova.

Pa middagen hemma hos hans moster sa var vi 18 pers tror jag? at pizza, strips a massa sicilianska grejer. Sa fick vi smaka nan dricka som hette typ Anbitte eller na sant, a FYHELVETE va ackligt. Det var som att dricka aceton utan att overdriva. Vart snustorr i kaften och jag smakade mara pyttelite haha. Fick mig lite breezer istallet ;) Men det va trevligt iallafall!

Idag sa var vi ner till kyrkan for det var na stort firande. Gick runt dar ett tag sen tillbaks hit for att sova en stund. Amme ligger fortfarande och sover hon. Vet inte alls vad det blir for planer ikvall?

Borjar fa lite hemlangtan ocksa, och jag saknar Elin & Camilla som en idiot! Vad skulle jag gjort utan er mina sma anglar? :) haha. ♥

Skulle forsoka lagga in nagra bilder ocksa sa ni fick ett smakprov men det ville inte funka. Far lagga in alla bilder nar jag kommer hem istallet!

Kommentarer
Postat av: Camilla C

Saknar dig som en jävla idiot jag med, kom hem nu idioto. <3

2010-09-26 @ 19:01:25
URL: http://camilllacarlsson.blogg.se/
Postat av: peccca

Jag då? :( haha :D

2010-09-28 @ 00:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0