Äntligen!

Äntligen så är den här jobbhelgen slut! Har rullat på bra faktiskt. Kunde även ta en utgång i lördags eftersom att jag började kl 14 på söndag. kul hade jag :) Är ledig 3 dagar nu och sen så ska jag jobba på torsdag och sen ledig helgen igen och på måndag så börjar min praktik på sjukhuset. Ska försöka få lite plugg gjort denna vecka.

Senare idag så ska jag även till Freluga och hälsa på lite och få hjälp med att byta däck på min bil som jag inte gjort än, lite sent ute men ääh. Skulle ha städat ur den lite också men har inte riktigt haft ork.

Ikväll så ska jag till Granbo också, äta grillat för första gången i år, ska bli jävligt gott. Och på lördag så ska jag till Valbo och shoppa. Och onsdag så ska jag & mamma ha tjejdag :) haha.. det har vi haft lite då och då ända sen vi var liten, jag, Amanda & Mamma.

Det var inte många bilder jag knäppte inte, och kass är dom för dom är tagen med mobilen, men det får duga :P

Kommentarer
Postat av: Mag

Schysst rörelse Eskils pöjken gör :)

2011-04-27 @ 20:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0