Helgen

Vilken jävla helg alltså. I lördags så var det fest hemma hos Lelle, överaskningsfest till hennes bror, å chockad vart han :) Hade väldigt trevligt där! Sen vart det Tranan å fyfan.. säger inge mer haha. Efter det så vart det efterfest till 7 på morgonen, sen hem kl 11. Var lagomt sliten igår, och är det idag också känner jag.

Klev upp tidigt idag utifall resursen skulle ringa men icke. Dom har ringt alla dagar jag inte varit uppskriven men när jag väl kliver upp och är uppskriven så ringer dom inte såklart :P Funderar på att somna om en liten sväng, sen ska jag ner på stan och uträtta lite..

Längtar tills jag får lön denna månad, då ska jag köpa mig en kamera tror jag. Så tråkigt när jag bara kan ta bilder med mobilen, för den kameran suger. Har hittat en jag vill ha.. Jag älskar lila så den här passar ju perfekt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0