Jag ä int bitter..

Jo det är jag faktiskt.. på alla jävlar som är ledig i helgen när det ska vara kanonväder och påskhelgen på det. Själv jobbar jag precis hela helgen med start idag. Har nyss kommit hem från att jobba kväll.. Satt och glåmade ut genom fönstret och drömde mig bort till i sommar, men sen kom jag ju på att jag jobbar ALLA bra helger i sommar. När jag fyller år, midsommar, björn rosenström, brännbollsyran är bland annat dom helger jag jobbar. HUR JÄVLA KUL? Men jag ska pränta in i mitt huvud "pengar, pengar, pengar.." Ska då fan ta mig en fet jävla utlandsresa när jag jobbar klart kan jag lova.

MEN, kanske får ha lite kul i helgen ändå. Fast ganska nyktert och jag klagar inte, inte efter hur jag vart förra helgen iallafall hehe. Slutar 14.15 på lördag och börjar inte förens 14 på söndag så då kan jag dra ut och träffa lite folk iallafall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0