Lördag

Blir ingen speciell helg för mig inte. Är uppskriven på jobb imorgon men hoppas lite att dom inte ringer för jag är så jävla trött. Hade delad tur igår och började 7 imorse.. sjukt slut var jag när jag kom hem. Så jävla tråkigt att jobba helg för jag känner mig så osocial..men vad gör man inte för pengar? hehe. Ska snart ta mig en dusch och sen lägga mig i sängen och kolla på film. Har bunkrat upp med lite götta :)

Nästa helg däremot så är jag inte uppskriven. Då kommer Camilla hem och då blir det fest som fan!
Wohoo, längtar lite faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Camilla C

Jag med ! Jag saknar dig sååååå!:)

2011-04-09 @ 23:20:27
URL: http://camillac.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0