Lördag

Eftersom att Camilla ville se klänningen så slänger jag in en kass bild på den! ;P Lite suddig men den får duga. Har ju liksom ingen riktig kamera. Brukar hata blommigt jag, men den här tyckte jag var fin faktiskt.

 

Igår var det utgång på Sport In på schemat, och det sög haha. Lyssnade en liten sväng på Ola & potatisarna men sen var jag tvungen att gå ut på lite ärende haha. Ska försöka ladda om nu för ikväll är det Tranan som gäller. Längesen jag körde 2 dagars hehe. Men kör all in ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla C

SNYGG ! Såfin? Ska du ha den ikväll så får du ta det lugnt habibi. Killarna kommer springa efter dig;)

2011-04-02 @ 19:53:21
URL: http://camillac.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0