Måndag, denna eviga måndag.

Jobbade på Öster idag, 7-15. Gick bra trots att jag gick själv och hade 2 duschar hehe, vart klar tidigare än vanligt iallafall. Men tycker det är så stressigt på den där gruppen, så mycket att göra. Var uppskriven på jobb imorgon också men gick dit och strök den.. dels för att jag inte orkar och dels för att jag har mycket plugg att ta igen. Måste verkligen plugga!

När jag kom hem idag strax efter 3 så slocknade jag som en stock och tog mig en "Alex vila" som Lelle så fint har döpt det till.. sov i 4 timmar och hade kunnat sova längre. Men bestämde mig istället för att åka & hälsa på Elin! Satt där å babbla & kollade på Big Brother hehe.. och försökte mysa med katten också men fick bara massa klor tillbaks, liten djävul det där :)

Näe men om man ska ta en liten Astrid Lindgren maraton då.. har laddat ner Barnen i Bullerbyn, Lotta på bråkmakargatan & Pippi haha. Måste få mig en liten nostalgitripp känner jag! Funderar på att ladda ner Karlsson på taket & Bröderna Lejonhjärta också hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0