Oh my..

Vet inte hur jag ska förklara helgen, eller ja.. lördagen iallafall. Började iallafall med att vi var hemma hos Therese och förfestade och hade väldigt trevligt måste jag säga, alla började babbla som tusan efter ett tag :) haha. Sen vart det Tranan, och ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg ett skit. Vart en ANING för mycket dricka för mig haha.. Minnet börjar komma tillbaks då vi var på fest hos Foots, där var det också kul! Sjuk lördag iallafall.

Mådde inte alls bra igår må jag säga. Gabbe var snäll och skjutsade mig till Max så jag fick i mig bakismat, men det var svårt, väldigt svårt. Sen skulle jag ta en kort promenad hem till Camilla, och jag höll på att spy några gånger, men gjorde inte det tack och lov hehe. Sen på kvällen spelade vi bingolotto med Gabbe!

Vart inte inringt på jobb idag, så jag har verkligen sovit ut. Är ledig imorgon och onsdag också, sen jobbar jag hela påsk, torsdag till söndag. Imorgon ska jag äntligen hämta schemat för sommaren, är nyfiken på hur det ser ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0