Söndag

Resursen ringde inte idag, så jag fick sova ut och det behövdes! Vaknade kanske runt 14 tiden haha.. så ja slut var jag. Vart en lugn hemmakväll igår med film och lite gotta. Sparar mig till nästa helg med fest jag. Idag så har jag hunnit plugga lite iallafall. Har skickat in alla uppgifter i Sjukvårdskursen nu, har dock en praktisk grej kvar så får se när man ska göra den.. Så nu har jag 3 uppgifter kvar i Lindrande vård sen är jag klar. Fast har ju några uppgifter i den nya kursen också men dom är det inte lika brådis med hehe. Fyfan vad jag är less på skolan. Ska bli så jävla skönt när vi blir klar!!

Ska väl inte göra så mycket idag. Tänkte ta en dusch snart sen pyssla om mig lite. Måla naglar, noppa ögonbryn osv.. Och kolla på lite film kanske. Slappa ska jag fan göra idag. Laddade ner en film igår.. och såklart så är den dubbad till svenska. Jag hatar det! Känns som att man kollar på en töntig jävla barnfilm.

Imorgon väntas jobb på Öster 7-15 iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0