Tisdag

Fyfan vad jag är trött, hade lätt kunnat sova typ 5 timmar till. Kunde inte somna förens vid 5 tror jag hon var, och det på grund av att jag hörde ett konstigt ljud så jag trodde det spökade, men sen kom jag ju på att det var elementet i badrummet som lät :) haha. Ser ut som skit gör jag också.. ska snart hoppa in i duschen och ta en snabbdusch, sen ska jag handla och sen blir det att jobba kväll på Öster. Får se hur det går, är inte så jävla duktig inom hemtjänsten känner jag, kan bäst på våningar.

Börjar bli jävligt less också.. ursäkta att jag skriver om det men vafan, har haft mensvärk i över en jävla vecka nu och inte en lindrig sådan heller. Känner för att spy ibland. Annars brukar jag bara ha det 1 gång liksom, men nä inte nu inte. Får se när febern smyger sig på då för det brukar jag också kunna få. KILLAR SKA VA JÄVLIGT GLAD DOM!!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA ja lätt, killar förstår inte alls hur jävla bra dom har det som slipper mensvärk och allt sånt! Och slipper föda barn! ;D

2011-04-05 @ 16:30:51
URL: http://saranorell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0