Underbara dag!

Har varit ledig idag och bara tagit det lugnt i min egen takt. Har varit ovanligt pigg idag och det är nog mycket för att solen äntligen tittat fram. Åkte först till resursen och hämtade sommarschemat, och fan vad nöjd jag är! Dock så jobbar jag då Rosenström och Brännbollsyran är.. men men. Hoppas jag inte jobbar på skumpartyt bara, för de missade jag förra året. Annars har jag riktigt bra och slappt schema.

Efter det så åkte vi till Karlslund en sväng sen träffade vi på bror Kris en sväng, och sen hem till Malin och hälsade på henne med familj :) Satt där och pratade ett tag och myste med lilla Linus! Så jävla söt! Efter det så åkte vi och köpte en varsin glass (första för i år) och nu sitter vi hemma i sängen jag, Amme & Lelle!

SOMMAREN ÄR PÅVÄG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0