Bra dag!

Ida har det varit en bra dag! Fick jobba på systerysters våning idag med henne :) Fast dagen började inte lika bra.. vaknade av att resursen ringde kvart över 7 imorse och då insåg jag att både jag och amanda har sovit över haha! Men vi jobbade ikapp det jävligt bra trots strömavbrott och fick till och med beröm för det! Efter att vi slutat så var vi hungrig och Amanda bjöd mig på SKITGOD mat från Strand Restaurangen, så jävla gott! Men priset var inte lika gott haha.. Men har en snäll syster som bjöd så :) Sen åkte vi hem hit och sov en stund, sen fick jag besök av Jonse, Bettan, Jens & lilla Melvin som blivit så stor!

Skjutsade nyss iväg Amme för hon skulle på fest.. själv ska jag ta en luuugn kväll i soffan och kollar på film och bara slappna av. Blir nog tidigt för mig.. vill inte riskera att sova över igen då jag börjar 7 imorn! Vet fan inte hur många gånger resursen har ringt och väckt mig nu haha.. skärpning!

Strömavbrott!


Min jävligt goda mat


Ämändas mat!


Kommentarer
Postat av: amanda

va gött de där! <3

2011-08-23 @ 14:50:19
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0