Ingen mer ledighet.

Har varit ledig i precis en vecka, och denna vecka behövdes. Nu är jag uppvilad och redo för att jobba som ett as.
Jobbade idag 7-16Solsidan, gick mycket bra! Ledig imorgon vad jag vet, sen jobb lör-sön. Hoppas det blir sånt väder som det varit idag, regn & åska. Då är det jävligt mysigt och skönt att jobba :) ääälskar åska!

Såfort jag fått iordning i lägenheten så tänkte jag lägga upp lite bilder så ni kära läsare får se hur det ser ut haha.. Men som jag sagt tidigare, jag suger på att knäppa och lägga upp bilder. Trivs dock mer och mer i lägenheten för varje dag som går! .. fast det kan ju bero på att jag knappt sovit själv än haha!

Näe nu ska jag ta våldta min minisoffa och glo sönder tvn, pyss!

Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Åååååh, jag vill komma och hälsa på! När har du tid för det?

2011-08-21 @ 18:06:47
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0