PMS kväll

Näe men typ.. har inte alls varit på humör ikväll. Började redan på jobbet faktisk.. fick sitta vak vilket dom sa först att jag inte skulle göra, men ack så fel det blev. Men sen vart det "skönt" att sitta vak, behöver liksom inte göra så mycket om man säger så, förutom att vara sällskap självklart. Men sen vart jag trött, och hungrig på det... INTE en bra kombination för mig. Jag kan seriöst bli ett monster då, och det blev jag när jag kom hem.

När jag kom hem och skulle parkera så fanns det såklart inte en enda jävla parkering där jag brukar ställa mig, så jag fick åka till andra stället och ställa mig.. och lite senare innan Elin skulle hämta upp mig så såg jag en ledig parkering så då tänkte jag att jag skulle skynda och hämta bilen och ställa den där, tänkte ju att ingen jävel lär väl komma nu såhär sent.. så jag gick och hämtade bilen och åkte hit till den vanliga parkeringen.. och det kan inte ha tagit mer än 4 minuter.. så ser jag att det är en jävla rövskalle som redan hunnit ställa sig där.. PÅ 4 JÄVLA MINUTER!! humöret vart inte bättre av det kan jag ju tala om. Så då var det bara att åka tillbaks å ställa bilen där den stog. Men efter lite umgänge med Elin så vart jag på bra humör igen :)

Ska strax lägga mig i sängen för att försöka sova, ska upp kl 6.. BLÄH.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0