Slut för sommaren.

Ja då var mitt sommarvik klart för sommaren. Jobbade sista passet igår, kändes lite tråkigt måste jag säga. Trivdes väldigt bra där förutom en viss person. Fick höra att dom ville ha tillbaks mig också, känns alltid kul att höra! Fick så mycket beröm så. Nu är det tillbaks till att hoppa runt igen, men det ska väl gå det också :)

Har börjat komma in mig i lägenheten också. Vågade sova första natten själv här natten som var haha. Annars har jag haft sovsällskap av Lelle, Amanda eller Camilla. Ska även sova själv inatt.. Får se hur det går.

Var ut på en lång jäkla promenad med Malin & lilla Linus tidigare ikväll. Gick ner på stan och tillbaks. Tror det tog ca 1 h 30 min eller nått. Skönt var det iallafall :) Var väldigt längesen jag kom iväg på promenad, men nu när det börjar bli höst så vill jag gå ut och gå så mycket som möjligt för jag verkligen ÄLSKAR höst! Hoppas på att få se lite minus på vågen i vinter iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0