Sunday bloody sunday.

Har myst ner mig i soffan i min Ziperall efter att ha tagit en lång å behövlig dusch och kollar på 2½ men! Var ute och tog en promenad med Malin & lilla Linus för ett tag sen, tog väl ca 40 min kanske? skön att komma ut!

Har väl inte hänt så värst mycket i helgen.. har varit ledig och umgåtts. Igår kom det lite folk hem till mig så drack vi och pratade för det mesta, sen drog vi ner på Tranan men där sög det verkligen. Nästa gång jag går ut då ska det då vara löning eller något speciellt haha. Kanske skulle ta och dra till Gävle eller nått och festa.. komma bort och träffa lite nytt folk. I fredags gjorde jag väl inget speciellt heller.. tog en låång promenad med Malin ner till stan och runt lite, tog ett bra tag. 1½ timme kanske.

Imorgon så ska jag dra till Söderhamn med Hanna och vara lite sällskap och sen så ska jag till resursen och skriva in dagar i pärmen så jag får jobba lite. Nu när man är van att jobba så känns det konstigt att vara ledig haha.. men SKÖNT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0