Tisdag

Vaknade kl 10 imorse helt otroligt nog, till och med före larmet! Händer inte ofta det kan jag tala om. Har börjat vakna tidigare än jag brukat nu för tiden.. och bra är väl det, så slipper jag sova bort hela dagarna. Har nyss gjort iordning matlåda tills imorgon, ska börja städa upp lite här nu sen kommer det några söta filurer hit och ska kolla på film!

Var iväg med Camilla idag för att vara lite moraliskt stöd, sen åkte vi på dollar, karlssons, A&H och jysk för att kolla lite indredning. Hittade ett barbord + stolar som jag tänker köpa, är väl det enda jag lär ha råd för den här månaden när det gäller möbler haha. Sen hittade jag ett duschdraperi för 50 kr som jag köpte. Vart mycket bättre än den förra.



Dom här är det. Vill egentligen ha ett par andra stolar men dom var lite dyrare.. måste VERKLIGEN tänka på pengarna nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0