Women belong in the kitchen, huh? Well, you know why women live longer than men? Because the kitchen is where the knives are

Idag har jag fått lite saker gjorda. Inte mycket, men en del. Sov ju över på Granberg inatt och gjorde syrran sällskap, och skjutsade henne & Camilla till bussen imorse, sen åkte jag hem och vilade en liten stund, sen kom bovärden och fixade lite saker som behövdes fixas.. så nu kan jag äntligen sätta upp en taklampa i vardagsrummet :P Sen bytte jag gardiner, letade recept och skrev ner, diskade, var iväg och hämtade syrran och Camilla och sen handlade jag så jag klarar mig ett tag. Nu ska jag snart ta mig en dusch, sen laga mat och kanske ta en promenad senare!

Har även varit ut och gått dom senaste 4 dagarna, så hoppas jag får in rutinen så jag tar en promenad varje dag jag kan! Får ta en sak i taget.. börjar med motionen :) Och hoppas VERKLIGEN att sen minus på vågen senare i vinter.. less på mig själv nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0