År 2011

Januari: Ganska händelselös månad måste jag säga.. skolan började igen då vi började sista terminen,
var på Hardcore Superstars på Tupps och dansade mycket Zumba med Helena :)

Februari: Blev inskriven på Resursen och började jobba, och hade skola. Jag & Camilla åkte lastbil med Jonny, lurade folk att jag hade brutit armen när läraren gipsade min arm för att visa haha. Annars rätt så händelselös månad det här med.

Mars: Lillpruppen Teo fyllde 3, Åkte skidor på Bolle på, säkert första gången på 10 år? var ju lite slirigt så att säga, så jag höll mig till barnbacken hehe. Påbörjade även hårfärgningen till att bli blond i mars. Åkte även på magsjuka så att jag inte kunde följa med till Vemdalen, vilket sög en aning.

April: Hände väl inte så mycket här heller, mest jobb, fest och skola. Åkte till Dårhuset i Norrfly några gånger så som man gör varje år haha.

Maj: Var till Stockholm och hälsade på Camilla med Luva, festade och gick på Gröna Lund. Hade min praktik på sjukhuset där jag fick se väldigt mycket, fick reda på att jag fått lägenhet, Cruising i Gävle, och lite festande vart det väl.

Juni: Var till Stockholm för att hälsa på Camilla igen innan hon skulle flytta ifrån lägenheten. Festade och hade skitkul. Drog upp på Apberget på morgonkvisten och satt där och snackade. Vart klar med skolan,

Juli: Var inte den bästa månaden på året precis. Älskade Morfar dog kvällen före min & syrrans födelsedag, och ja födelsedagen sög den med. Kunde inte heller åka för att vara med på begravningen.. Innan det hände så var jag med till Höljes med Elin & Mattias, vilket var riktigt kul! Får hoppas det blir av i år igen :) Dock sög vädret.. regn hela helgen haha.

<3

Augusti: Flyttade till lägenheten här på Framnäs, jobbade mest och festade lite. Annars har det inte alls hänt mycket den här månaden haha.. Var väl tänkt att åka utomlands men fick lägenhet så då sket det sig, får ta det detta nya år istället ;)

September: Hände väl inte så mycket, vart väl mest jobb, fest och umgänge typ.

 

Oktober: Samma lika som före haha, var några trökmånader här. Var på inflyttningsfest/dödelsedagsfest hos Elin & Mattias iallafall!

 

November: Var på Halloween Tranan & Kryssning på 100% Judgement Day och första snön kom nu tror jag?

December: Firade jul, var ut på annandagen, jobbat, och ja..

NU VÄNTAS ETT NYTT HÄRLIGT ÅR :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0