Återställd.

ja då är man nästan helt återställd efter julfirandet och utgången i förrgår.. fyfan säger jag bara haha! Var nog längesen jag va sådär fuller. Men kul hade jag :) Å efterfest vart det hos kusinvitamin Jens. Sen var jag och Amanda så klok att vi bestämde oss för att gå hem (från ren till bonden) i stormen Dagmar.. kl 5 på morgonen. Vi gick till statoil och köpte en varsin korv och dom höll vi på att bli av med minsan! Jävlar vad det blåste. Hade skickat sms till Magnus tydligen också att en buske blåste in i oss.. om det stämmer är fortfarande oklart. Gick och skrattade i flera jävla timmar för att dom hade döpt stormjäveln till Dagmar dessutom.. ja ni hör ju hur nykter man va :) Hände en hel del mer men det låter jag få vara osagt, haha!

Idag var jag iväg till Söderhamn med mamma och fyndade en jävla massa. Köpte mig en massa smink från Nivea som jag brukar, allt skulle ha gått på 530 kr (mascara, läppglans, eyeliner, puder, foundation) men fick skiten för 150 kr! Då jävlar vart man nöjd :) Sen vart det en ögonskuggepalett och ett par till pyjamasbrallor, yääh!

 

Nu ska jag vila en stund, sen blir det tydligen tv-spels mys lite senare? :)

Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Crabdancen då? Den var ju minst lika vild som Dagmar... ;)

2011-12-28 @ 18:22:10
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0