Fredag

Igår så fick man äntligen tid att umgås med Camilla lite! Har ju ju jobbat om varandra sen hon kom hem typ haha.. Vi köpte oss en varsin bingolott i hopp om att vinna.. men näe! Och det var det sämsta jag sett på länge. Somnade ju fan innan bingon ens vart :P Efter det så åkte vi hem till mig och "lanade" haha.. plickade på datorerna sen somnade jag och skulle upp och jobba delad tur idag, fast en "skön" en. (7-11 sen 16-21.30)

Resursen ringde ju igår så fick jag ett vikariat på hemtjänsten, Ren Inne :) gick hur bra som helst idag så där kommer det nog att gå bra. Var dock jävligt trött idag.. när jag skulle ut och starta bilen så gick det inte att låsa upp fanskapet, så jag stog där och tröck i nyckeln så hårt jag bara kunde, det funkade inte så då gick jag på andra sidan och provade och det funkade inte heller. Stog och funderade på vafan jag skulle göra, va ju tvungen att ta mig till jobbet på nått jävla sätt. Tänkte precis ta upp telefonen och ringa runt så ser jag att det inte ens är min jävla bil haha! Tur jag inte sparkade på den eller nått då. Lagomt pinsamt sen att gå till min bil som stog alldeles mittemot. Skämdes som en jävla gris kan jag tala om :)

Nyss så ringde syrran och sa att jag skulle vara ledig den 27 men det var jag inte, så då fick det bli den 26e för hon och Milla hade tydligen ordnat en överraskning åt mig! Dröjde inte länge innan jag fick jag ett mms med en bild på en lapp som dom skrivit att jag ska få en klipptid och färga håret tydligen. Och med var en fin teckning dom ritat, stördjävlar :) Men ni är så gullig så!! ♥ TACK!

Kommentarer
Postat av: Amanda

varsegod :) det är för att vi älskar dig det... och du, KLANT! Men bilen! HAHAHA

2011-12-31 @ 14:32:00
URL: http://amandag.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

och meer ska vi hinna umgås <3 löva ya

2012-01-01 @ 15:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0