Fredag

Igår var det en riktigt mysig dag måste jag säga. Hade helt glömt bort att det var anhörigträff på jobbet, så vi dukade upp fint och juligt med dukar, lussebullar, pepparkakor och ljus, så kom det en liten grupp med lucior som kom och sjöng för alla, och duktig var dom små småttingarna :) Sen direkt efter jobbet så åkte jag och hämtade lillpluttis Teo på dagis, och sen till Freluga och myste :) Kollade på 100 filmer som han ville se haha.. hade lite fredagsmys vi!! Sen åkte jag hem och somnade som en jävla stock.

Teo var bra nog trött hela kvällen, la sig såhär på mig sen kollade vi på film hur länge som helst :)
Fasters gofis!! ♥

 

Vaknade för en liten stund sen, fick hem elräkningen också för 3 jävla månader, kommer ruinera mig denna månad kan jag tala om, med tanke på att jag knappt fick jobba nått i November.. Så jag ringde till fortum och ändrade så jag får varje månad och till ett billigare avtal.. var på tiden att jag drog tummen ur röven!

Ska snart trycka i mig lite frukost och göra mig lite klar, blir jobb kl 15-21!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0