GOD JUL!

Har precis slutat jobbet för ikväll, har varit på Hemtjänsten ikväll å det rullade väl på som vanligt. Tankade bilen direkt efter sen drog jag hit till Granbo där jag är nu. Har tagit mig ett glas vin och kollar på när mamma lagar julmat ;) haha.

Ska ta och hoppa in i duschen nu snart vilket jag är i akut behov av. Tänkte göra det imorse eftersom att jag ändå skulle börja kl 16.. men tror ni jag klev upp eller? näe! Sov som en jävla stock haha. Fick besök av BrunlöfarN igår, vilket var väldigt trevligt och på tiden! Satt och pratade i timmar och tiden bara flög iväg :) Tack för sällskapet!

Får önska er alla en riktigt God Jul då jag inte tror att jag kommer orka imorn haha. Nu ska jag ta mig en julskinkemacka med senap på och dricka upp vinet mitt! :)


Kommentarer
Postat av: Elin Brunlöf

Igår var riktigt jäkla mys alltså. TUNISIENPOWER!!! <3

2011-12-24 @ 01:28:41
URL: http://ebrownie.blogg.se/
Postat av: Elin Brunlöf

Och du förresten, jag höll nästan på att glömma - god jul!

2011-12-24 @ 01:29:07
URL: http://ebrownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0