Grattis till bror Kris & morfar!

Har nyss kommit hem från Arbrå. Åkte dit och firade brorsan som fyller år idag! Fick massa gofika och satt och pratade lite. Helena jobbade så fick inte träffa henne nå denna jul, lite synd. Så skriver god jul lite sent här till dig om du läser :) Har även skänkt en tanke till morfar idag eftersom det är hans födelsedag idag också, men han har det nog bra med mormor och hunden nu! ♥

Firade jul i Granbo detta år också, och har haft en riktigt trevlig och mysig jul måste jag säga! Fick en massa fint och det tackar jag så mycket för. Fick bland annat en dammsugare som jag var i stort behov av haha. Fick även en asmysig pyjamas, parfym, presentkort, hårsaker, kläder osv :) MYCKET nöjd!

Ska strax börja göra mig lite klar, tänkte vila en stund först. Blir ju helt jävla slut efter julfirandet haha.
Blir fest och antagligen Tranan då ingen av oss har biljett. Blir nog trevligt.

Hoppas mina vänner och alla andra nära och kära också har haft en riktigt god jul!

Julgranen

knäcktillredning

Vilket slutade skit.. haha. Vart inte nå hårda alls.. dom klibbade bara ihop och vart en jävla gegga bara.

Fina mamma! Plattade håret på henne och det vart ju riktigt bra :)

Teo fick en alldeles egen Lilla Gubben av mig & Amanda, sen lekte han pippi haha..

Fasters lilla älskling! Han tyckte minsan inte om mjuka paket inte ;)

Alexander, Jonathan & Helena :)

Mormor Marilyn med lillTeo :)

JULBORD! Mammas underbara mat ♥ Dock inte ens i närheten av allt på bordet, orkade inte vänta tills allt stog där :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0