MYSPYS!

Vaknade runt 14 tiden och var sjukt jävla seg. Men klev upp och lagade lite matlådor och tog mig en dusch så var jag fit for fight. Gick ut och skottade av biljäveln, hämtade upp syrran och drog till Granbo där vi fick lite mat. Bestämde oss för att sätta upp julgranen också, vi pinglor i hushållet haha. Granen vart så fin så, och mamma pyntade lite överallt. Sen slog vi in en jävla massa paket, åt julskinkemacka med senap och drack julmust. Fick en sån mysig julkänsla så! :)

Mamma grävde fram några julstrumpor. Fick alltid en varsin julstrumpa vi barn :) Har nog blivit lite för gammal för det nu haha.. men den traditionen ska då jag föra över till mina barn! Kommer ihåg att brorsorna alltid ville att vi skulle väcka dom för jag och amanda somnade aldrig i väntan på tomten & julstrumpan som fylldes :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0