Torsdag

Jaa, önskemål från Elinpelin att jag bloggar lite mer då haha. Inte för att jag har nått att skrive men ja..
Sitter i sängen nu och plickar här och lyssnar på musik innan jag ska iväg och jobbat ett kortpass. 11-16, och efter det så ska jag åka och hämta lilla älsklings Teo på dagis och sen till Freluga och leka med han! Var väldigt längesen jag och han umgicks bara, så det ska bli mys :)

Jobbar även hela helgen, men jobbar kväll fredag, dag på lördag och kväll söndag, så får se vad man hittar på på lördagen! Nånting vill man ju göra :) Har varit sjukt sugen på att åka tefat länge nu, men på snöfronten ser det lite dåligt ut hehe..

Nu ska jag jobba, PUSSHEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0