Wallawalla

Har legat i Granbo i soffan hela jävla dagen. Skulle ha jobbat 11-16 idag men måder som ett jävla anus imorse. Ont i hals & öron och svettades och frös.. så jag sov "några" timmar och nu sitter jag här. Mår en aning bättre. Hoppas på att bli bra imorgon, är ledig så ska se till och kurera mig, har verkligen inte råd att vara sjuk!!

Sitter och funderar på om man ska dra på nästa kryssning som är den 26e januari.. hade så sjukt kul på kryssningen som var! Var ett jävla drag på den :) den som blir nu blir dock på en mindre båt.. men vad gör det? Ska ju ändå bara supa. Och jag var kass som vanligt med att knäppa bilder.. fick en bild på mig, en sliz brud & bigbrother chrille haha.. men den lägger jag då inte ut inte för jag är inte bildvänlig.

Har ju även blivit en hel jävla del fusk med mat och allt vad det heter under den här veckan. Vägde mig och såg att det inte alls var så farligt, så bara att ta nya tag nu!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0