Zombie

Den senaste veckan har jag bara jobbat och jobbat.. 7 dagar på rad. Och på det så har jag vänt på dygnet, var vaken hela nätterna, jobbade, somnade när jag kom hem, vaknade typ 1 på natten och samma visa igen, så har kännt mig som en jävla zombie kan jag tala om. Har dessutom varit ute i Granbo i en vecka för att passa katterna, så har kännt mig sjukt osocial mot alla! Men nu börjar det återställa sig :) Klagar inte heller sålänge jag får jobba!

Idag klev jag upp 12 och började städa lite, har en del kvar att göra men orkar inte. Tar lite i taget. Suger ju att städa när man inte ens äger en dammsugare, så får ju gå runt med en liten jävla sop. haha. Men men.. Läre köpa mig en jävla ljusstake också. När man går utanför så är det fan bara min lägenhete som ser så jävla ojulig ut som det bara går :P

Har duschat och nu sitter jag i min nybäddade säng! Alltid lika härligt med ren säng.

Ikväll blir det Spicy Cow med Malin & Co och imorgon blir det utgång! Blir nog sköj det :) Så jävla gött på Spicy så man dör ju typ heheh.. får faktiskt unna mig det här nu. Trodde jag skulle gå upp allt efter kryssningen men ack så fel jag hade. Har gått ner ett kilo till nu, så har gått ner 7 kg totalt.

Dags att klippa håret kanske? hehe..

Snö, jävla snö.. Jobbade när snön kom, fick en julkänsla! Julmusik var det, julpynt överallt, julfika på jobbet och så kom snön.. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0