Ambulansbesök

Idag var vi på studiebesök hos ambulansen i Bollnäs, fick se alla grejer i lastbilen och lite om hur dom gjorde och så. Tog bara en timme sen var de klart. Började må skitdåligt där inne, kände hur kallsvetten började komma och hur jävla illamående jag vart så jag var tvungen att huka mig ner hela tiden. Så därför var Elin en ängel å skjutsade hem mig, så ja, nu har jag missat ännu mer i skolan men vad ska man göra..Får se till att plugga i helgen istället. Har lite uppgifter som ska in.

Har vilat i några timmar nu men inte hjälpte det eh! Så ska försöka trycka i mig lite vindruvor och nyponsoppa så jag får i mig nått i magen. Har inte vågat äta nått än.

Och om den där lägenheten jag ställde mig på fick jag ju såklart inte, men håller utkik varenda dag så jag hoppas verkligen det kommer ut nån bra och lämplig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0