Då var helgen över

Men inte klagar jag för det, är ledig 2 dagar till så. Hade varit ledig 3 dagar till om vi inte skulle iväg på studiebesök nu på onsdag. Då ska vi till Gävle på sjukhuset där, akuten och nått mer.. kommer väl bli intressant antar jag, men är inte så sugen då vi får stå för resan själv och jag är fattig! :) Men blir lite billigare eftersom att jag, Elin & Madde åker bil dit.

Så vad har jag gjort i helgen då? Jo i fredags så gjorde jag inte så mycket. I lördags så tog jag det lugnt hela dagen fram tills mot kvällen då jag gjorde mig klar. Drog ner på Tranan och firade Heléne med alla brudar, och jag var nykter! Fast det varade inte så länge då jag vart bjuden en heeel del haha! Men var inte dyng iallafall, huvudsaken de. Kom väl hem runt 3-4 tiden nångång?

Klev upp vid halv 12 på söndag och åkte till Freluga och blev bjuden på pizza sen var det jag & teo som lekte och myste :) Tog ut han till isen och åkte skridskor med han för första gången och han tyckde det var kul, men han sa att det var lite halt ;) haha, sötnosen da. Sen kollade vi på pippi långstrump typ resten av tiden. Kom hem runt halv 7 tiden och somnade vid 8 och vaknade för en timme sen! Det var min helg de!

Har inte några planer för idag alls, ska försöka plugga lite kanske, och fortsätta tvätta kläder men det är väl det enda det. bara ta det luuugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0