Dammigt

Jani nu var bloggen allt dammig. Har inte skrivit på ett tag men har inte haft ett skit att skriva om och det har jag fortfarande inte, har inte riktigt lust. Men skriver väl en liten update för att fördriva tiden!

Har inte hänt så mycket sen sist. Både mamma & Amanda har kommit hem, jag var på Hardcore Superstar i lördags och hade riktigt kul, har varit i skolan, varit i Valbo, varit på Zumba, Camilla kom hem så har umgåtts med henne, åkt lastbil, kollat efter spöken och tagit det lugnt haha. Det är väl det jag har gjort.

Har även lagt intresseanmälan på en annan lägenhet eftersom att jag inte fick någon av dom förra, men det förstog jag nästan. Så nu hoppas jag på den här, isf blir det flytt redan i mars :)

Har väl inte så mycket mer att tillägga..

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack darling!!!!!!!! <3 :)

2011-02-03 @ 14:31:46
URL: http://camillac.bloggplatsen.se
Postat av: helena

vart är lägenheten då? håller tummarna =)

2011-02-04 @ 23:00:45
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0