Datapause

Ja då sitter jag här vid datorn igen efter att ha varit ifrån den i 2 dagar haha, gölleplöppen Elin ringde och var orolig hon ♥ :) Har varit jävligt skönt faktiskt! Men tog dock sin lilla tid och bli uppdaterad igen, händer ovanligt mycket på internet på 2 dagar. Har ju inga pengar på telefonen heller så jag har varit otroligt osocial, men nusa!

Det gick just upp för mig hur jävla datanörd man är.. ILLA!

Har ju hunnit vara alla hjärtans dag också, och den skiter jag ganska blanka fan i om jag ska vara ärlig.
Får aldrig några rosor eller nått ändå :( haha! Närå, men hade en trevlig dag ändå jag. Jag & Camilla blev frågad av Jonny om vi ville åka lastbil å de ville vi, så var bara att hoppa in de. Åkte till Färilla (?) Ljusdal, Iggesund och Segersta. Vi poppade partymusik och spelade kort och pratade, så vips så hade vi åkt i 8 timmar! Sen var de bara till att sova när man kom hem.


Ska väl snart till att sova tänker jag, har bara legat och tagit det lugnt i soffan idag, kollat på tv och film eftersom att jag känt mig lite hänging idag. Så jaa... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0