Fredag!

Då var det äntligen fredag då! Blir en ganska så kort dag i skolan idag, sen ska jag försöka hinna ner på stan efter för att köpa lite nödvändigheter eftersom att pengarna nu har trillat in på kontot. Men det beror på om kära mamma har lust att skjutsa ner mig och vill gå med mig en snabbis där för min bil ville inte starta igår som vanligt. Ska bland annat köpa äppelcidervinäger + krom tabletter och alkohol, för imorgon vankas det utgång!

Idag var det faktiskt en ganska så rolig skoldag. Vi hade mest praktiskt så då fick vi öva på att ta blod i rör, ge injektioner och sätta katetrar, på dockor då såklart! Nästa vecka börjar kursen Lindrig Vård, då ska vi få gipsa bland annat, och även ett studiebesök till krematoriet väntar..

Ikväll så tror jag att jag ska till Freluga och leka lite med Teo och grabbarna, blir nog mys de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0