Fredag

Ikväll så har jag inte gjort så mycket. Malin kom förbi här en sväng, sen drog hon och Amme till kilafors hem till henne. Jag var så jävla sunkig och hade städ att ta tag i så jag struntade i det. Slängde iallafall i en maskin med kläder och duschade, sen drog jag till Elin en sväng & spelade Wii :) Ska fortsätta städningen nu tänkte jag, eller plocka upp lite, är lite sent att börja dammsuga å greja hehe.

Imorgon så ska jag ut med tjejerna fast jag blir nykter eftersom att jag ska vara med min älskade & saknade Teo på söndag :) Var ett tag sen jag var med den lilla spillivinken nu, så nu behöver jag en dos av Teo haha. Ska ut och leka och greja hade jag tänkt. Skulle vilja ta med han till buspalatset någon dag också, men har inga pengar till det nu.. Får bli nästa "löning" det :)

Det var väl allt för mig dä!

Kommentarer
Postat av: helena

spännande =) hoppas du får den!

2011-02-05 @ 21:31:42
URL: http://flowernena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0