Gallsten

Igår så var vi till Gävle på studiebesök på sjukhuset där. Först på förmiddagen så var vi på IVA (intensiven) och fick kolla runt, sen efter lunchen så var vi på Akuten. Var väldigt intressant faktiskt. Jag vill nog fan jobba på akuten jag! Skulle vara intressant att jobba där, lära sig mycket och dagarna är sig ej lika. hehe.

Idag när jag vaknade så hade jag en förbannad jävla huvudvärk som startade igår och mensvärk på det, så jag pallade faktiskt inte att dra till skolan idag. Tror inte jag missade så mycket då det "bara" var 3 timmar. Men det var första gången jag varit borta i den här kursen, så det var väl inte så farligt :)

Har precis skrivit klart ett arbete om Gallsten, ska även redovisa imorgon om det, fyfan jag gruvar mig. Jag hatar verkligen redovisningar för klassen, bland det värsta jag vet! Har också börjat på 2 till arbeten, fast det är bara att svara på frågor, så det ska väl gå fort. Har kommit halvvägs på båda. Sen är det fan inget mer i den här kursen som ska göras tror jag :) SKÖNT!



Ska snart ta mig en dusch så jag piggnar på lite, sen kanske åka och handla om jag orkar, men just nu känns det som att jag inte orkar.. sen blir det att kolla på tv och försöka somna i tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0